Řekni mi tři věci - recenze

2. června 2018 v 17:52 | myred |  Knížky
Ahoj přátelé,
konečně už mám zase hodně času na čtení. :D Ale pokud by jste se podívali na moji Knižní výzvu, tak by jste zjistili, že já jsem si čas na čtení našla i během svaťáku a tak. :D No jo no, já bez čtení prostě asi být nemohu. :D
A hlavně teď mám na stole docela slušnou kopičku knížek, které chci přečíst, takže moje plány na léto jsou jasné! :D Chtěla bych hodně číst, tak snad se to povede. :)
Ale teď už konec keců a tady je recenze na jednu suprovou knížku, kterou jsem nedávno přečetla! :)

Název: Řekni mi tři věci
Autor: Julie Buxbaum
Žánr: Román
Obsah: Jessie se právě přestěhovala do nového města a má pocit, že se jí vůbec nic nedaří. Po srmti svojí maminky zůstala se svým tátou, který si našel novou ženu se kterou se vzali, aniž by to Jess řekl nějak dopředu. A teď se přestěhovali k nové manželce jejího táty, která má syna stejně starého, jako je Jessie. Jako by toho nebylo málo, Jessie musí nastoupit a novou školu, kterou jí zaplatila její nová manželka a ta škola není jen tak pro kdekoho. Musíte být balíku, aby jste na tuhle školu mohli. Její první den se však nevyvede tak, jak si Jess představovala. Jenže hned ten prvn den Jess přijde email od čloěka, který si říká Někdo nidko. Tenhle člověk jí začne radit, s kým by se měla Jess na nové škole začít bavit a zase komu by se naopak měla vyhnout. Jess to ze začátku přijde poněkud zvláštní, ale nakonec na rady neznámého dá a díky tomu získá nové přátele. Také si najde svoji vysněnou práci a se svým internetovým rádcem se začne trochu víc bližovat a dospěje to k tomu, že si začnou psát každý den a každý den o sobě napíšou tomu druhému 3 věci.
Jenže Jess začne vrtat hlavou, kdo ten neznámý je a bude se pokoušet vystopovat, kdo to je.
Pozná to nakonec?
Můj názor: Tahle knížka mi naprosto přišla vhod po těch všech detektivkách a i když by jste o ní na první pohled mohli říct, že je to jenom takový ten klasický román, u kterého si řeknete, že je jasné, jak to dopadne, tak to je maličko pravda, ale ne tak úplně. Společně s Jess budete hledat toho, kdo jí ty maily píše a nebudete ani chviličku nudit. Knížku bych Vám opravdu doporučila, pokud chcete něco oddechového a z prostředí středoškoláků. Pokud nějakou takovou hledáte, tak ji určite zkuste!

Hodnocení: 10/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.